Natten är ung och jag ligger vaken

Foto©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75mm f/2,8

Ska snart gå ner till tandläkeren och fixa mig en bettskena, annars kommer jag att bita sönder mina tänder om nätterna snart, har frågat efter en bettskena 4 gånger nu, men då kommer de på att det är bättre att slipa ner alla tänder så att jag snart inte har några tänder kvar att bita sönder."Blir det inte bättre så hör av dig", med andra ord, hör av dig när du fyllt 19 år och får betala, så vi kan tjäna lite pengar på dig. Men jag ger mig inte, ska det vara så att de slipar ner varenda tandbissing på mig för att jag ska få den där bettskenan så får de göra det, jag ska ha en bettskena! Men ja ä inte bitter! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback