Början på slutet


Foto©: Iphone 4 + instagram

Imorgon gör jag min första dag på mitt sista år på gymnasiet, känns helt sjukt, speciellt med tanke på att förra året vid den här tiden var jag helt inställd på att jag hade tre år kvar i skolan eftersom jag då började om första året men fick (som tur var, tack gode gud till John Bauergymnasiet som gjorde det möjligt för mig!) gå upp en klass igen och hamna i den ordinarie årskurs som jag ska gå i. Så nu är det bara ett år kvar. Känns både skönt och skrämmande.

Min sista sommarlovsdag tillbringade jag med Jack, Nancy och Gabbe. Vi inhandlade bl.a lite block inför skolstarten och det blev även en lyxshake. Vi var in till Resia och pratade lite om resor också (eftersom vi fyra ska utomlands till hösten!!!) så på söndag troligtvis så bokar vi resa till Kreta! råtaggad!

Kommentarer
Nancy säger:

Wihooooo!!! Taggad till tusen! :D Längtar så förbannat men jag har kommit fram till att vi får ha massor av aktiviteter tillsammans innan ( myskvällar, shopping, planering m.m. ) så att tiden går snabbare. Smart va?!

2011-08-22 | 23:21:57
Bloggadress: http://nancyengdahl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback